KL City Juara Piala Malaysia

 Tahniah KL City !

Anda berjaya mencipta kemenangan 2-0 ke atas JDT. Simple je game nya. Separuh pertama anda bertahan. Separuh kedua anda menyerang beberapa kali sahaja dan dalam tempoh 4 minit anda jaringkan 2 gol. Tahniah.


Tiga hari lepas, aku beli satu course belajar menggunakan Affinity Designer. Melalui course Modern Flat Design in Affinity Designer Masterclass ini aku belajar fungsi tools yang ada dan trick penggunaan AFD ini. 

Gambar kat atas adalah task pertama yang aku perlu siapkan. Aku perlu menonton 7 video untuk menyiapkan task ini. Teruja nak tahu trick yang digunakan. Kesemua objek yang dilukis menggunakan shape tools sahaja.

Aku akan kongsikan hasil kerja kedua nanti.

Sudah 2 bulan blog ini wujud di alam siber.

Comments

Popular posts from this blog

14 Tick

40 Joy

21 Fuzzy